DRY MY SOUL

jag tror att jag bara blir sötare och sötare..
God morgon. Klev precis upp. Sitter fortfarande kvar i sängen, but still.. Vaken i alla fall.
Visar mitt nya skal jag fick av Emelie igår också! Fick några fler, men detta är det jag använder nu. Svartvitt och aptråkigt, I know. Men jag fixar bättre bilder om det önskas.
Vad händer idag då? Ska va med Malin en stund nu på dagen och ikväll blir det fotbollsträning. Ska bli gött att träna n, har inte gjort det på en vecka, så det ska bli kul.
Imorgon är det långfredagen va? Vi säger att det är det. I alla fall, jag vet inte men jag har hört att det ska bli värsta snöstormen eller något.. Jag vill ha sommar.. Vad är det, 71 dagar kvar till sommarlovet eller något? Känns litelagom långt sådär, haha. Men det går nog fort får vi hoppas!
Konstigt inlägg.. ses sen!
/Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0