hjärtfformade passtellkrämskakor

Igår blev jag hemskt sugen på att baka, kände för att våga mig på macarons, någon gång måste ju vara den första liksom. Jag sökte efter det på recept.nu och fick upp något som såg ut att vara ett mycket enkelt recept. Jag började. När jag väntade en timma (det stog i receptet) frågade min syster mig vad det var jag bakade och jag svarade att det var wohopies, elle, macerowns, kommer inte ihåg, vad är skillnaden? Och fick som svar att det var jätte stor skillnad. Haha.  Aja, hon gick iallafall och titta vad det var och så var det pastellkrämskakor jag bakade, hahha.
Jag gjorde dem gröna och hjärtformade, gulligt.







Pyssel och gott på samma gång!

LOVISA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0