YOU'RE LIKE A LASERLIGHT

chattar med Malin på fb. Skulle gjort tyskaläxan men det gick sådär.. Haha. Var med Malin förut i alla fall. Och Sabina en stund. Vi var på skolan och dega typ. Fast den var stängd så vi var utanför och jaa.. vad gjorde vi egentligen, haha? Sen kom Daniel (min mattelärare) och prata med oss och när han hade haft typ 3 utvecklingssamtal emellan första och sista gången vi pratade med honom, fick vi inte stanna kvar längre, haha.. Bra jag förklarade där kände jag.
Nu borde jag göra läxan men jag vet att den kommer inte jag göra.. än. Så det är lika bra att skriva som det är.. jag ska kolla fejjan och massa annat, och sen med pappa och hämta syster.
Hejdå!
V.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0