EFTER PRAON


eftersom Lovisa visade sin profilbild på fb, gör jag det med då!

Efter praon gick jag med mamma hem och hämtade lite saker. Sen gick jag hem till pappa och åt jättegod mat (verkligen jättegod, seriöst asså, omg vad gott det var. Tjock jag låter nu?). Sen kom Malin och hämtade upp mig och vi åkte en sväng i stan och pratade om allt möjligt. Sen helt plötsligt blev hon sugen på vitlöksbröd så vi drog till ICA, men dem hade inget där. Så random är hon asså, haha! Sen var vi tvungna att åka hem till hennes pappa och lämna hennes bil och då skjutsade Malins mamma hem mig.

Haft en bra dag. Imorgon är det prao igen från 10 - 14. Då ska jag vara med Malin igen. Sen skulle NLT tydligen komma hit.. omg..?
 
V.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0