Längtar efter vår och sommar

Har provat min vår och sommar garderob lite nu ikväll medans vintern regnar bort. Jag älskar vintern, men tycker om våren och sommaren otroligt mycket också. Längtar efter att bara kunna gå i en tröja utan att frysa, sena varma utomhus kvällar, bada & sola, rulla sig i blommor på en stor äng, plocka blommor, bara vara och slippa tänka ett svatt på skola och allt det där som hör till. Längtar efter att få plocka fram min nya fina vårjacka och mina älskade converse. Och det slog mig alldeles nyss att det faktiskt inte är alls särskillt långt kvar!! Men tills dess att jag får snöra på mig conversen och gå bland blommor, får jag gå på min egna lilla äng... /LOVISA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0