Slapp söndag

...Men riktigt go! Jag har bara pluggat, tittat på tv, myst, åkt pulka och myst lite till med macka och varm oboy. Nu tittar jag på rapport och snart börjar så ska det låta. Jag älskar verkligen vintern, så mysig, man för har på sig mycket kläder och gosa ner sig i soffan. Men samtidigt som jag har den här känslan av att jag bara vill att vintern ska vara kvar hur länge som helst, känner jag att våren gärna får komma ganska snart. Men, det är ju faktiskt bara februari, jag gillar det här! Våren och sommaren får komma när den kommer. Vill också tipsa om en sida som Vendela visade mig igår för alla er som har iphone, det är maassor av skal och jag vill ha alla, även om jag inte har någon iphone. Men jag ska facktiskt få en, men det är i september, då får jag byta kostnadsfritt, men ändå! Sidan hete:r http://society6.com/cases?show=new /LOVISA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0